1999

Tietokoneiden suurempi rooli koulutuksessa

Inregon asiakasrekisteristä havaittiin, että autokouluista oli tullut merkittävä asiakaskunta. Teoriakoe oli muuttunut digitaaliseksi, jonka vuoksi kaikki autokoulut tarvitsivat tietokoneita.

"Syntyi täysin uudet markkinat, ja pian olimme myyneet neljä tietokonetta 400:lle maan 800 autokoulusta."

Autokoulujen hyvät kokemukset lisäsivät kiinnostusta. Kouluilla oli kuitenkin hyvin rajalliset budjetit. Käytettynä ostamalla koulut saivat 30 tietokonetta tietokonehuoneeseen 10 uuden sijaan.

"Markkina oli testaamisen arvoinen. Lähetimme kouluille faksilla tarjouksia, joissa tarjosimme testikonetta puoleen hintaan. Menestystä ei voinut estää! Vastauksia tuli ja yhtäkkiä meillä oli toimitettavana 500 kokeilutietokonetta kouluihin eri puolilla maata. Pakkasimme tietokoneita liikkeen ulkopuolella jopa jalkakäytävällä ja huomasimme hyvin pian tarvitsevamme oman logistiikkakeskuksen."

Yrittäjyys ja yrityksen kehittäminen on mahdollisuuksien näkemistä ja ongelmien ratkaisemista.

1999-skolorna.jpg